Eskilstuna

Blev en sväng till Eskilstuna idag igen. Vaknade inatt av att Viggo hade dragit ut sin sond. Jippie tänkte jag, Hade absolut ingen lust att åka till sjukhuset mitt i natten för att sätta dit en ny sond och någon brådska var det ju inte eftersom jag ammade dem båda hela natten så mat fick de ju. Blev inte mycket sömn för min del inatt då de vaknade OFTA för att amma, men det var jag förberedd på redan innan de kom.
Runt kl 10 var vi på sjukan för att få en ny sond ditsatt men det blev ändrade planer.
Vi vägde Viggo innan och efter att jag ammat honom och det visade sig att han fick i sig 30ml som är helt ok så vi drog ur sonden på Vilmer också för att sluta sonda och bara amma.  Så nu håller vi tummarna!
Efter detta tog vi en sväng till babyproffsen och där hittade vi en tvillingvagn som vi köpte. Lägger in kort på den imorrn. Så nu blir det till att lägga ut en annons på trillingvagnen. Kanske inte helt lättsåld men gör ett försök.
Oskar vaknade nu vid 21 precis när Erik gjort scones och det är inte lätt att få honom att somna igen. Man får köra och köra han i vagnen..Tar timmar..
Amanda sover iaf och pojkarna med än så länge.
Imorrn får vi hembesök av en sjuksköterska för att kolla till tvillingarna här hemma. Klockan 9 också. Morgonpigga jäklar haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0