Förväntansfull

Snacka om att stora tjejen är spänd inför morgondagen. Hon har svårt att sova och håller på och slår in det sista paketet för fullt.
Igår kom Eriks mamma och pappa hit. De ska fira jul med oss och stannar några dagar. Mycket trevligt.
På julafton kommer min mamma, min bror och hans tjej, min pappa och min syster. Min moster skulle ha också ha kommit men det blir nog inte så med tanke på att vi är sjuka här. Eller ja, Oscar är förkyld och hostar och Erik låg sjuk i förrgår. Jag,Viggo, Vilmer och Amanda är på benen och frisk än så länge. Peppar, peppar...

I måndags var det dags för vägning igen för killarna. Viggo hade gått upp till 2728g och Vilmer 2598g så nu tog vi bort sonderna för 2:a gången. Håller tummarna för att det ska funka. Men det har gått bra hittills. De äter jätteduktigt och vi matar dem med flaska så vi har koll på hur mycket de får i sig. Har också börjat ge tillägg eftersom de äter mer än jag hinner pumpa.

Idag var jag och min mamma i Katrineholm. Hon skulle till banken så vi packade in alla barnen i bilen och åkte en sväng. Passade på att äta en bit också. Erik och hans mamma och pappa var i Eskilstuna och fixade de sista julklapparna. Man var ju inte ensam på stan om man säger så...

JAG OCH MIN FAMILJ ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT GOD JUL !!



Eriks syster Louise
 Slagen hjälte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0