kaffe latte

Japp nu har jag äntligen min lattemaskin. Hittade en expresso/latte och kaffemaskin till ett riktigt bra pris på elgiganten. Erik testade den förut och gjorde en latte till mig och det var inte helt fel. Imorrn ska han få visa och lära upp mig.
Igår åkte Jim och Jane hem. Gud vad tomt det blev här hemma. Miss you already...

Nu har vi plockat bort allt julpynt här hemma och bytt gardiner. Nu väntar vi på våren.
Annars är allt som det brukar här. Alla dras vi med denna ihärdiga förkylning som inte vill ge sig.

Kastar in ett kort från Viggos första bad. Inte världens bästa kort kanske för han tyckte faktist det var rätt skönt, men det ser ju inte ut så på denna bild. Men på alla de andra korten visar han ju snorren o det funkar ju inte. Elle hur!?? Haha


Min syrra har skaffat sig en så himla söt kattunge. Vi var och lekte med den igår. Norton heter han.

Man blir ju helt såld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0