Snö i massor.

Vilken start på denna dag! Oscar hade riktigt svårt att sova i natt, han snurrade runt och ville absolut inte sova. men sen så somnade han skönt och jag fick sova lite oxå. Dessan har alt att sova på madrassen i Oscars rum så hon får lite lugn och ro, om det går med tvillingarna som vill ha mat hela tiden. <önskar jag kunde hjälpa henne men det är lite svårt för mig att amma. Klockan ringde och jag tänkte att Oscar sover så då kan han ligga kvar i sängen medans jag väcker Amanda. Joho du säkert. Hörde ett duns och ett skrik och Oscar hade ramlat ur vår säng. Nu har han en bula i pannan. Vi ska till BVC idag och kolla vikten på tvillingarna. Tror vi måste sätta dit sonden på Vilmer igen då han inte äter så mycket på dagarna utan sover mest. Dom ska ju äta varannan till var tredje timma.
Vi skulle åkt till Eskilstuna och babyproffsen för att skaffa en mjuklift till vagnen men det snöar så jäkligt så det är bättre att låta bli. Vi har fått ganska mycket snö inatt. Idag kommer min syster hit på besök och ska vara här hela helgen det ska bli riktigt kul. Så jag ska åka till Katrineholm och hämta henne ikväll, mitt under stundande idol final. Att det överhuvudtaget finns folk som inte kollar på detta underbara program, hahaha.

Nä nu ska jag lägga grinolle och se om han vill sova. han är ganska trött nu. Och sen blir det en kopp the.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0