Bonde söker fru och efterlyst

Sitter och kollar på efterlyst och blir sååå arg..vilka idioter det finns!!
Sen ska jag se insider och det lär ju inte bli bättre..

Klockan 9.30 imorse åkte jag till sjukhuset för att hinna mata pojkarna kl 11. Sen var jag där till klockan 18.
De mår så bra. Jätteskönt . Lägger in en ny bild från idag på våra underbara pojkar. :)

Viggo och Vilmer

När jag kom hem så hann jag sitta och mysa med barnen i soffan. Härligt.
Nu sover de alla så fridfullt och här sitter jag framför tv:n med labtopen i knät och Bonnie klättrandes för att få plats.
Imorrn blir det att bege sig till eskilstuna igen.  Inatt måste jag ställa klockan för att gå upp och mjölka. Hela min vardag går ut på att pumpa mjölk åt pojkarna nu känns det som. För att maten ska räcka till måste jag mjölka minst var 3:e timma. 
Nu ska jag läsa aftonbladet sen ska jag se Insider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0