En liten presentation :)

Jaha här har ni ännu en som kommit på den dumma idén att börja blogga om sitt liv och publicera det för alla där ute i cybervärlden. Men man har ju lite tid att fördriva så vad gör man inte ;)

Vem är då jag...
- 28 år, 4-barnsmamma till Amanda 8år, Oscar 9månader, och Viggo&Vilmer 10dagar, gift med Erik 28 år, bor i en gul tegelvilla med ett antal renoveringsprojekt på G, har 2 hundar (Bonnie,Caddy)

Jag är mammaledig men för tillfället spenderar jag nästan all min tid hos våra pojkar på neonatalavdelningen på sjukhuset i Eskilstuna. De föddes den 30/10-08 och var då i v.30. Så en hel del av mitt bloggande kommer med all säkerhet att handla om dem och deras utveckling här.

Men så har jag ju även ett litet yrväder där hemma på 9 månader som det finns en hel del att skriva om :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0