Hemma

Nu sitter jag hemma i soffan igen efter att ha sovit på sjukan hela veckan. Ska dock tillbaka dit imorrn bitti igen.
Ikväll har vi hängt upp julstjärnorna, skruvat ihop en spjälsäng och fixat i barnrummet och ätit thaimat :)
Nu har jag precis betalat räkningarna och Erik spelar guitar hero.
Oscar ligger och sover i den nya spjälsängen som står bredvid min säng.

Idag kom Erik, Amanda och Oscar och hämtade mig.
Viggo och Vilmer mår bra. De har nu blivit av med alla mätare och har enbart sonden kvar.
De ammar var 4:e timma dygnet runt. Efter amningen sondas de. Allt som allt ska de få i sig 62 ml var.
De ammar runt 25ml så det blir en del att sonda fortfarande.

Jag är så trött. Ska se lite tv sen blir det att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0