Oväder!!

Idag var det inget roligt alls att åka hem från Eskilstuna. Halt och jävligt. Konstigt väder vi har, det var ju så fint imorse. Även fast det är mysigt när det snöar så kan det ju få vänta tills lite närmare jul.

Killarna mår prima. De växer så det knakar. snart 1900g.
Jag åkte inte hemifrån förrns vid 12 idag. Var riktigt trött och så ville jag spendera lite tid med Oscar.
När jag kom till sjukan så satt de uppe med Viggo. De hade suttit uppe med killarna tidigare på morgonen också.
Jag brukar ju vara hos pojkarna från 11-18 och det är ju i stort sett hela dagen. Jag vill ju åka hem så jag hinner träffa Oscar innan läggdags. Men när jag kom dit idag så hade de mage att säga att de tycker att jag ska spendera mer tid med dem....Hur ska man räcka till åt alla.?? Så imorrn tänkte jag åka in tidigare, redan runt 6-7 och åka hem runt 16-17. Har ingen lust alls att sova där redan nu. Vet ju att den tiden kommer snart ändå.

När jag kom hem vid 20 så vaknade Oscar så vi har myst lite i soffan framför tv:n och en brasa. Han somnade inte förrns runt 22.30 igen. Han är svår att få o sova. Amanda somnade för ett tag sen efter att ha legat i sin säng och tittat på film.
Ska bara se klart på Insider och dricka upp mitt the sen ska jag sova. Efter att jag pumpat såklart. Måste upp vid 3 inatt igen.


Kommentarer
Postat av: Terhi

Hej kusin! Hittade din sida nu, vad stora dina killar har blivit!! Oscar har ju ändrat sig massor sen Turkiet, tycker jag?! Fina tvillingar ni fick, jättegulliga namn..Skönt att läsa att de ökar i vikt som de ska.. Får du ta emot besök på neonatalavdelningen? Kram från Terhi

2008-11-20 @ 11:08:05
Postat av: Susan

Hej på er allihopa! Kul att ni/du har börjat blogga lite, då kan mna ju "hålla koll" på vad som händer hos er. Se hur alla barnen utvecklas osv. SKIT i vad alla andra (sjukv) säger, ni måste ju göra det som känns bra för er också...

Många kramar till er, från hela familjen Hänninen Mc Geough

2008-11-22 @ 18:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0