Regnig dag.

Usch vilket väder det är idag, regn och rusk. Riktigt tråkigt. Man kan inte gå ut med Oscar på promenad som han verkligen älskar. Istället har vi varit inne idag, lekt och busat, sen kom mormor och passade honom medans jag åkte hjälpte mattias att besikta bilen. Sen fikade vi när jag kom hem, Oscar verkligen gillar bullar. Nu sover han så gott, han var riktigt trött när jag kom hem. Vi ska äta lite när han vaknar och sen blir det mer lek och bus. Han tycker om att dansa, leka på sitt rum och springa runt i sin gåstol. Jag har satt upp en grind till hans rum så att Bonnie inte kan komma in och förstöra hans leksaker.
Amanda följde med en kompis hem idag efter skolan. Oscar verkligen saknar sin storasyster när hon inte är hemma. Han verkligen älskar henne och det är ju världens bästa stora syster tycker han.
Det blir att fixa en brasa tills Dessan kommer hem ikväll, så det är varmt och skönt. kan inte starta nån på dagen när Oscar är vaken för han brukar vara framme och dra i gallret och det blir verkligen tok varmt och man vill inte att han ska bränna sig.
Nä nu blir det att Leka och busa, Lillskrutt vaknade precis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0