Stora killar

Idag har jag 2 roliga saker att berätta.!!
Det första är att Viggo har nu passerat 2kg gränsen och väger nu 2020g :) men Vilmer ligger inte långt efter på sina  1958g.
Det andra är att de har tagit bort värmemadrasserna så nu kan de hålla värmen av sig själva. De börjar bli stora killar nu.

081121
Viggo: Huvudomfång, 31cm  Längd:43cm
Vilmer:                           30,8 cm           42cm


Nytagna kort från idag på våra finklädda pojkar. Kläderna får jag tacka Linda för. De passar jättefint och de blev så fina i dem!! Tack!




Var tvungen att slänga in detta kort på syskonen från Willys i Etuna.


Skön stil va ...


Igår natt sov jag kvar på sjukan så jag kom hem vid 16 idag och hann vara lite med familjen. Fast Amanda är ju dock inte hemma. Hon är hos Jimmy. Men vi andra har ätit pizza idag. Det är ju ändå lördag :)
Nu sitter vi och tittar på stjärnor på is. Jippie vilket bra program, eller...??
Har också hunnit med och grejjat lite i barnrummet, men det är en del kvar än.
Imorrn åker vi till killarna på förmiddagen.


Kommentarer
Postat av: Linda

Roligt att kläderna passade! Har varit lite orolig för att dom växer för fort dom små liven =) När dom är urvuxna får nu väl köpa ett par dockor som kan ha dom eller nåt s



Jättefina bilder du har i din blogg, känns bra att veta att allt går framåt hela tiden. Man undrar ju..



Vi hörs! Sköt om er!

2008-11-22 @ 23:31:08
URL: http://humleblomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0