Trött

Dagen har gått fort och nu sitter jag här med datorn i knät igen. Trött som bara den.
Imorse åkte jag som vanligt till sjukan vid kl 10 så jag hann dit tills kl  11 för att mata och sköta killarna.
Idag har det hänt en hel del. Pojkarna har fått flytta ut från akutrummet och in till rummet bredvid. Ett steg närmare hemgång. :)
Idag har jag oxå fått prova på att dubbelamma båda samtidigt för första gången. Inte helt lätt kan jag säga. Något att öva på! De väger nu 1626g och 1604g. Stora killar.
Jag åkte inte hem förrns vid kl 19 och så handlade jag på hemvägen så när jag kom hem sov Oscar. Men imorgon ska han följa med mig så jag får spendera tid med han. Amanda går ju i skolan sen ska hon till sin pappa.
Nehe dags för sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0