Oscar den vilde =)

Då ska jag (Erik) ge mig in på detta med att skriva i bloggen, så jag ska göra ett försök.
Igår var det en blåsig dag så jag och oscar höll oss inne hela dagen. Vi gick upp kl12 på morgonen. Då åt vi lite frukost och sen var det bara att sätta igång att leka. Går inte att sitta stilla i 5 min för då är det tråkigt tycker lilleman. Vi var inne på hans rum och lekte en bra stund tills han tröttnade på det och ville äte för att sen sova. När han vaknat så var det full rulle igen, och det är bara kul =) På kvällen var det dags att bada, och har man sin lilla badanka med så är det inga problem med det, är ju kul att busa med den i vattnet och skvätta ner pappa. Oscar har ju börjat babbla en del och ibland kommer ett ord, tex baba=pappa tror jag. mamma, titta.
 
Nybadad.



Idag lekte vi lite på på morgonen för att sen ta en promenad till stan för att möta mormor.
Oscar skulle vara hos mormor idag för att jag skulle åka upp till sjukhuset och hälsa på tvillingarna.
Fick lära mig att kolla sonden som man ger dom mat igenom, för att sedan mata och ge dom lite vatten för att få ner all mat i magen och göra rent sonden.
Nu sover oscar skönt i våran säng, han vaknade precis och grät lite så då får han komma till vår säng lite, ska bära in honom sen när vi ska lägga oss.
Nu medans jag skriver här är det "Ensam mamma söker" på tv. Inte det bästa programmet men det finns absolut inget på tv just nu.
Ska äta Kyckling och potatissallad nu vilket ska bli riktigt gott.

Imorgon blir det full fart igen med tidig uppgång och bus hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0