Facebook

Japp nu har både jag och Erik blivit beroende av facebook!! haha

Idag har det varit en lugn dag. Vi har varit och handlat och det är i stort sett allt. Min mamma var här en stund efter att de varit hos glasmästaren och fixat till en glasruta. Amanda följde sen med mamma hem en stund.
För min del så känns det som att jag mer eller mindre bor i sängen halva dagen. Jag är sååå trött på mornarna då småkillarna vaknar vid olika tider och vill ha mat under natten så jag passar på att vila på förmiddagen då de sover någolunda. De vaknar till vid 24 varje natt och sen sover de oroligt hela natten. De har med andra ord vänt på dygnet.
Oscar sover bättre nu på nätterna vilket är riktigt skönt.
På torsdag ska vi skrivas in på bvc här i Flen. Då ska vi också ta nya hb värden.
Sitter vid den stationära datorn ikväll för en gångs skull så tänkte passa på att ladda upp några bilder att kika på från bröllopet i sommras...



Det var några få av alla kort vi har. Ska ta och sätta ihop ett album här sen när jag får tid.
Nu är det snart dags att mata grabbarna.Avslutar med några andra kort..

Hmm jadu :D

Hulken

Jane och James

Niklas

Från förlossningen. Lagom glad utav lustgasen :)
Hittade några kort från möhippan. Först var vi och bowlade sen åt vi mat på Papas Tapas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0