Vilmer och jag

Ikväll är det Vilmer och jag. Han ligger här bredvid mig med stora ögon.
Vi har just kollat färdigt på en film som vi fick av min syster i julklapp. Ett kärleksdrama.
Nu ska jag bara vänta på att Vilmer somnar så ska jag släcka. Erik och Oscar sover redan.
Annars idag har vi varit hos min mamma och möblerat om. Imorrn ska vi ta en sväng till rusta och öb och fixa färg och tapet till rummet där nere. Måste se till och bli klara med källaren då vi ska värdera om huset den 8januari.
Satte ut vår bil på annons idag förresten. Måste ha en större så får hålla tummarna.

Från det ena till det andra så har Vilmer blivit förkyld. Täppt i näsan så det är lite jobbigt för han. Hoppas det ger sig.
Fick klippa av hans band som satt runt benet idag så för att veta vem som är vem så målade jag Vilmers tumnagel med nagellack.
Hittade kort från när Oscar var nyfödd. Kul och se och jämföra likheten mellan barnen.


Här är några till där han är lite äldre och olik sig..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0