Midsommar

I år firade vi midsommar först i Eskilstuna hos min faster, sen åkte vi hem och spenderade resten av dagen hemma med min mamma och moster. Vi åt gott och hade det trevligt.
Oscar fick dansa runt stången under det lilla uppehåll det var i vädret. Vi hade regn och hagel. Typiskt svensk midsommar :) Här kommer lite kort..

Erik och Viggo i Eskilstuna.

Vilmer lite fundersam

Min Farmor och min pappa
Här sitter vi och väntar på att midsommarstången ska dyka upp.


Lite dans hör ju till. I mitten står tjejen som spelar dragspel.

Min kusin Maria och hennes familj. Hennes son Melwin är född samma dag som Viggo&Vilmer.

Vilmer med första parkett

Min pappa i brunt, sen Eva, sen min kusin, sen Micke, sen min farbror och min farmor.

De här 2 känner ni väl igen !?

Störtregn och hagel. Då åkte vi hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0