Nu är det dags igen


Jajjamen detta fick vi reda på för ett par dagar sen..

Våra föräldrar vet redan men vi väljer att gå ut med nyheten till övriga redan nu även fast det är tidigt och vad som helst kan hända. Det är vi medvetna om. Men våra liv påverkas ju redan nu även om det är tidigt. Inget drickande för min del, otroooliga humörsvängningar, illamående och trötthet så det är lika bra att ni får veta. :)
Har bara en vag aning om hur långt gången jag är men vi ska på ultraljud den 2juli så då får vi förhoppningsvis svar på det.

Och ja vi har planer på att befolka världen själva!! ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

Grattis!Jag nöjer mig med tre barn själv.

2009-12-30 @ 10:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0