Söndag eftermiddag

Tänkte försöka sammanfatta lite vad som hänt senaste veckan.
Kan börja och berätta att Caddy har fått ett anti-skäll halsband på sig som fungerar bra måste jag säga. Inte alls lika mycket skällande längre. SKÖNT!
Kaninen Tusse har fått en ny bur och flyttat ut med stor utehage. Han stormtrivs.
Nu sitter Oscar i mitt knä och hjälper mig skriva :)
Idag hade vi mäklaren här och imorgon ska vi träffas och skriva kontrakt på huset. Vårat hus kommer komma ut på hemnet om ca 3v. Håller tummarna att det blir sålt.
I veckan har vi varit i Vänersborg och hälsat på lite kort. Här ser ni farfar med Viggo.

Farmor

Vi firade Nicke när han tog studenten och bjöds på grillat senare på eftermiddagen.



Mycket trevligt. Vi åkte tisdag kväll och kom hem torsdag kväll. Resan gick jättebra med barnen. De sov hela resan typ. Sååå skönt.
Sen på lördagen var vi på bröllop och dop i Linköping. Eriks före detta arbetskamrat som gifte sig. Det är något speciellt och gå på bröllop. Sån härlig stämning :)

Vi hade Viggo och Vilmer med oss men Oscar fick vara hemma hos min mamma. Det var lite oroligt i kyrkan att hålla barnen lugna. Men Vilmer sov mestadels och Viggo smågnällde lite. Men tycker de skötte sig bra. Hoppas vi inte störde allt för mycket..

Vi hade iaf tur med vädret igen . Vi kollade på den filmen häromdagen. Tyckte den var sådär..
Nu är det bara 1vecka kvar tills Amanda slutar 2:an. Skolavslutning på fredag. Sen sommarlov!!



Här sitter vi. Min mamma och hennes syster med varsin guldklimp. Vi är ute i parken en solig dag.

Viggo som dreglar fint.

Avslutar med 2 utav bröderna McGeough

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0