Sammanfattning av de senaste dagarna

Det har hänt en del sen sist jag skrev här så ska försöka sammanfatta lite kort.
Jag har hunnit fylla 29 år :) Jag fick en iphone, plattång och lotter.
Jag, Erik min bror och hans tjej har varit på kryssning. Det var riktigt trevligt. Festade lite och åt gott, plus att vi fick sova ut ordentligt. Kanon.! Vi åkte med Birka Paradise som är en helt ok båt. Passade barnen gjorde min mor och Eriks systerdotter. Hon stannade här i en vecka och åkte hem imorse. Maria och jag var iväg och piercade näsan. Det var ingen trevlig upplevelse och jag fattar fortfarande inte hur jag vågade...ont gjorde det men fint blev det :D

Lägger in lite nya kort också när jag ändå är på G.



Världens goaste killar!!


Längtar efter att få sätta i ett nytt smycke!!!

Bar TILL SALU!!




Kommentarer
Postat av: Miia

Det var en en jätte bra vecka, piercingen kommer jag aldrig att glömma och tycker att det blev skitsnyggt!!



Kramar Mia!

2009-03-07 @ 00:33:36
URL: http://skruttobanan.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0