Barnmorskebesök

Igår var det dags igen för ett besök hos barnmorskan. Jag är nu i v.25, dvs 7 månaden redan. Tiden rusar.
Men nu börjar man märka av mer att man är gravid. Bebisen sparkar för fullt. Idag förklarade vi att det bor en bebis i magen för Oscar, så när vi frågar honom var bebisen är pekar han på magen :)
Allt såg iaf bra ut hos barnmorskan, det enda är att jag har för dåligt järnvärde. Mina depåer är nästan helt tömda och de har inte blivit bättre. Därför jag är så trött jämt. Det är riktigt jobbigt, men det finns inte mycket annat att göra än att äta niferex och det gör jag ju. Om man har ett värde på 7 så är depåerna helt tömda och jag ligger på 8.
Idag fick vi snö för första gången. Mysigt! Men det blir ju lite problem när man har sommardäcken kvar. Imorrn blir det till och byta.
Vi har kommit igång lite med att packa. Fick flytta ut leksakerna ur barnrummet och ha det som packrum. Nu får barnen leka i vardagsrummet så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0