Höst

Nu har hösten dykt upp här hos oss iaf. Det har blåst nu i flera dagar. Men även hösten har sin charm. Nu kan man plocka fram en hel del kläder som man längtat efter. :)
Idag har vi haft mer eller mindre kaos här. Barnen har inte varit sammarbetsvilliga för fem öre. De har skrikit och gnällt hela dagen. Nu sover Vilmer iaf så lite lugnare. Passade på att slänga på en tvätt, fylla diskmaskinen och fixa ihop en kladdkaka.
Har påbörjat en antibiotikakur igen mot urinvägsinfektion. Anade att jag hade det när jag började få sammandragningar.
Erik var hos sjukgymnasten idag och de hittade en kota som var irriterad så det blir fler återbesök.
Nu ska jag passa på och läsa aftonbladet..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey där!

Jag läste den härliga artikeln om er i mama tidningen! Vilken babylycka, och som jag förstått har ni en till på gång! Va mysigt med en stor familj. Visste ni om att du var gravid när artikeln skrevs?

Jag har själv en dotter på 7 månader och är verkligen sugen på en till!

Jag kommer definitivt vara en aktiv läsare!

Lycka till, varm häls. Frida

2009-10-08 @ 18:36:58
URL: http://fridadavidssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0