Shopping

Igår blev det tuna park och födelsedagsshopping med min mamma och min syster. Vi hittade jättefina overaller med matchande mössor,vantar och tossor till Viggo och Vilmer som fyller 1år 30 oktober. Så himla mjuka och mysiga och kommer från name it. Ska ta några kort sen och lägga in här, men de fyller ju inte riktigt än ;)
Oscar stannade hemma med pappa och det var tur det. Vi hade fullt upp med bröderna bus. De är inte helt nöjda att åka vagn utan det är ju mycket roligare att bli buren. Så hur löser vi det, jo vi skriker tills någon tar upp mig...
Det blev inte så mycket shopping utan dessto mer fikapauser. Pust..

Här har vi spenderat flera timmar på stan och nu har även min bror dykt upp. Det är strax innan stängning och vi är lagom trötta allihopa :)

Här får även jag vara med.

Ikväll blev det idol och nu ska vi snart lägga oss och se en film. Amanda är på disco och ska sova borta så vi ska hämta hem henne imorrn bitti. Här hemma är det lugnt. Barnen sover.
Imorrn tänkte vi satsa på tacos...mums ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0