Sömnlös natt

Inatt blev det inte mycket sova av. Vilmer var vaken nästan hela natten. Han vände och vred på sig och blev inte nöjd även fast han fick sova bredvid mig. När jag vaknade imorse hade han skitit ner hela sig och min säng. Så där har vi nog förklaringen till hans oro. Ont i magen. Det blev snabbt upp imorse och in i duschen haha.
Igår var vi hos min bror och hans flickvän och hennes mamma. De bor hemma på hennes mammas gård.
De hade bjudit över oss på lite mat så vi fick räkmacka och det var så gott så. Gick ganska hyfsat med barnen också. Oscar röjde inte allt för mycket och småkillarna var rätt lugna. Skönt :)
Idag ska vi på visning igen i detta kanonväder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0