Första dagen på dagis!

Japp idag var det dags för Oscar att gå till dagis. Det gick jättebra och han tyckte det var så kul.
Senare om några timmar ska Erik och jag iväg till Eskilstuna och äta på kina med min bror och hans tjej och några till. Efter det blir det bio. Flickan som lekte med elden.
Skönt att barnen har blivit friska nu. Det är min mamma och min syster och hennes sambo som ska passa barnen.


Viggo buse!

Tack för en trevlig "semester" i Vänersborg! Skönt att komma bort lite hemifrån och kul att träffa den andra halvan av släkten.

Kommentarer
Postat av: Veronica - vera Photo

Hej!!



Jag läste om er i nya nummret av Mama och blev så nyfiken och var tvungen att gå in och kika på bloggen! Vad härligt med en sådan stor familj =)



Hälsningar Veronica

2009-09-25 @ 00:21:03
URL: http://vera-photo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0