Läkarbesök

Idag var det dags igen att ta oss till Eskilstuna och Mälarsjukhuset. Läkarbesök för Viggo och Vilmer. Allt såg bra ut och de väger nu ca 9.5kg var.
Nu har Vilmer fått en andra tandsing bredvid den andra nertill. Och Viggo har fått sin första tand :)
Våra små killar. Idag är de 8 månader korrigerat. Snart dags att börja krypa och sitta själva då...
Efter Eskilstuna så fick jag hjälp av min syster och min mamma att passa barnen så jag och Erik kunde storhandla själva. Gud va skönt och vad lätt allting gick. Så nu har vi fyllt på skafferiet igen.
Nu ska jag se Idol 2009. Att folk frivilligt skämmer ut sig. Haha
Imorgon är Erik ledig och då har vi visning igen. Alltid är det nåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0