Nu har Theo anlänt!!

Igår den 4mars klockan 12.49 föddes våran Theo.
3785g och 53cm lång.
Allt gick bra och snabbt. Värkarna började 05.00 på morgonen och vi kom in till förlossningen vid halv 10 och då var jag öppen 5cm och värkarna kom allt tätare och blev allt värre. Runt klockan 11 var det meningen att jag skulle få epidural men narkosläkaren valde att sätta en spinalblockad istället eftersom jag då var öppen nästan 9cm redan. Men effekten uteblev och jag fick i stort sätt klara mig med lustgas. Men ut kom han och vi mår bra allihop trots att han hade navelsträngen virad 2varv runt halsen. Men det löste de duktiga barnmorskorna fint och snabbt fick de igång hans andning.
Nu sitter vi här hemma och myser med våran nya familjemedlem :)



Kommentarer
Postat av: Maja

Stort grattis till er lilla sötnos.

2010-03-05 @ 22:56:21
Postat av: Sara

Grattis! Fjärde killen! :) Vad roligt.

//Elviras och Abbes (från dagis) mamma.

2010-03-06 @ 21:19:55
URL: http://willman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0